Thursday, April 29, 2010

tuis balik......

lama woo tahn dr smalm lg nk tulis arini bru bleh tulis......
sbb ap dr smalm lg nk tulis???sbb smalm kena kata lg hehehe
bermula dgn kisah aku kena tgai and xtau mcm mna nk lupakan......
pedih pedih and pedih and sush sush and payah nk buat besa
dh mcm2 try tp xleh gak...
xkn nk jd mcm org gila y kena ngan awek kot dok dlm umh ja terperuk ja
kalau buat cmtu mmg cmfirm xdk kwn dh la lg truk kn
tp tu la aku mmg xtau nk buat cmna dh

dia?????????org yg aku syg n org yg aku nk slalu ad dkt aku,,tmpt aku luah perasaan
knp org slh sngka?????sori la xdk ap2 niat pn nk bg org mnymph ka marah ka ap ka
nsb ad org crita kalau x xtau smpai bla bnda
sori lah sgt kpd smua na
tp trus terng ckp la mmg dh xleh nk kontrol2 sbb bkn aku sja2 nk buat cmtu
smua tu uncontrolable
bla aku dh rasa selesa n bahagia ngan sorng tu mmg cmtu la akn jd
hehehehhe

p/s:walaupn tgh stone tu senyum xbrmkna aku seronok
hehehehehe
marilah stone lg mlm ni

2 comments: