Sunday, June 13, 2010

................

aku tertarik dgn 1 skrip lisa surihani dlm crita lagenda bdk setan bila farid kamil nk bg cincin kt dia.....
dia kata dia xsesuai untk farid kamil sbb dia kata dia xelok
lbh kurng cmtu la kn ayt tp mksud dia sama ja kiranya dia xleh nk trima cnta org sbb dia rasa dia ckup bgus la untk laki tu
melalui pemahamn aku cmtu la....

adakah itu 1 alasan????
hnya tuan pnya bdn ja yg tau kn.....

tp bg aku la kn lisa xleh kta cmtu sbb kalau dia pn dh ad rasa cnta kt farid kamil n dia pn tau farid kamil dh cinta kt dia why not dia cuba sebaik mungkin untk mnjadi yg terbaik untk org yg dh syg n cintakan dia????
sptutnya advntage bg dia walaupn dia rasa dia xbgus n sbgainya tp ad lg org yg syg n cinta kn dia
so bermkna x smua ap yg kita rasa kurng kt diri kita akn nmpk kurng jugk kt mata org len kn
so amiklah peluang tu untk jd yg terbaik untk org yg syg n cintakan diri kita
bkn nk rugi pn kn secara xlngsung kita pn akn jd baik kn3
hehehehe

p/s:........................................
sori terskema cket ayt2 kt ats tu aku pn cm xcaya ja aku leh tulis cmtu
hehehehe

No comments:

Post a Comment